خبرگزاری کار ایران

شریعتی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ مطرح کرد؛

2 هزار کیلومتر راه تا رسیدن به استاندارد کشوری

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۹۸

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان از لحاظ حمل بار رتبه اول را داراست گفت:اما از لحاظ استاندارد راهی در رتبه ششم است این یعنی باید حداقل 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشوری برسیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،  غلامرضا شریعتی در نشست کمیسیون ایمنی راه ها گفت: سال گذشته از لحاظ ایمنی راه ها استان دوم از آخر بودیم و به همین علت کمیسون ایمنی راه ها در سال گذشته مرتب تشکیل می شد و تصمیمات مهمی اتخاذ می شد .اکنون و در  دو ماهه اول امسال  از نظر کاهش سوانح و تلفات جاده ای در کشور استان دوم هستیم و این یعنی  یک ارتقای 29 پله ای داشتیم  که  در اثر هماهنگی ای  است  که میان همه متولیان در کمیسیون ایمنی راه ها انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با هماهنگی ای که با دستگاه های مسئول  می‌شود و با محوریت استانداری و امکانات لازمی که فراهم خواهد شد در کوتاه مدت این ملاحظات انجام شود و سطح ایمنی راه های استان نسبت به سال گذشته ارتقا یابد.

وی در ادامه توضیح داد: ما از لحاظ حمل بار استان اول و از لحاظ جا به جایی مسافر استان سوم هستیم اما از لحاظ راه های استاندارد استان ششم هستیم و این یعنی که مسافرین ما و کالاهایی که منتقل میشود از امنیت کمتری برخوردار است.

استاندار خوزستان ادامه داد: این شایسته مردم خوزستان نیست و باید این عقب‌ماندگی که در دراز مدت ایجاد شده است را با اهتمام جدی کاهش دهیم.

شریعتی تصریح کرد: حداقل باید 2 هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشور برسیم. هم اکنون 800 کیلومتر جاده در دست احداث داریم و باید با سرعت بیشتری ادامه دهیم تا به انجام برسد.

استاندار خوزستان بیان کرد: با تقویت اعتبارات استانی که دولت منظور کرده است امیدواریم جاده های بیشتری شروع کنیم و بتوانیم ظرف یک برنامه چند ساله از لحاظ استاندارد به استان سوم کشور برسیم و این مسیر ارتقا را طی کنیم تا مردم هم با امنیت بیشتری مسافرت بکنند و در جاده های استان تردد کنند و از این طریق منابع انسانی ما که مهم‌ترین اصل توسعه هست حفظ شود و استان خوزستان به رشد و ارتقا و توسعه خودش ادامه دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز