خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

بناهای تاریخی فرصتی برای توسعه گردشگری در سنندج است

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۱۵

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، خانه‌های قدیمی و بناهای تاریخی در کنار بازار و کوه آبیدر را از ظرفیت های توسعه گردشگری سنندج عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قادری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: دولت قصد دارد امسال در حوزه راه‌داری تحول اساسی ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه باید مشکلات جاده‌های استان برطرف شود، افزود: اگرچه در برخی پروژه ها به لحاظ اعتباری مشکل داریم، اما هیچ توجیهی برای نبود علائم و تابلو در جاده‌های استان وجود ندارد و هر ایرادی در این رابطه وجود داشته باشد آمادگی داریم برطرف کنیم.

معاون استاندار کردستان گفت: حتی یک مورد تلفات در جاده های استان نیز زیاد است و باید شرایطی فراهم شود تا کمترین تلفات را در سطح جاده های استان داشته باشیم.

قادری با تأکید بر اینکه این امر تنها با همکاری جمعی امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: در این زمینه رسانه ها و بویژه صدا وسیمای استان طی سال های اخیر عملکرد مطلوبی داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به وجود خطاهای انسانی در بروز سوانح جاده‌ای، گفت: البته زیرساخت های استان نیز مشکلاتی دارد که قابل کتمان نیست، اما تلاش داریم این معضلات را به حداقل برسانیم.

قادری افزود: تا پایان شهریور ماه جاری در 41 نقطه سطح استان دوربینهای ثبت تخلف هوشمند نصب خواهد شد که سرعت را کاملا کنترل می‌کند و این دوربین‌ها تأثیر زیادی روی کاهش تصادفات خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار کردستان بر ضرورت اطلاع رسانی در نقاط پرحادثه تأکید کرد و گفت: باید به مسافران ورودی به استان در بدو ورود اطلاعات لازم داده شود.

وی یادآورشد: تأکید می‌کنیم تا زمانی که مراکز اسکان و هتل‌های استان ظرفیت پذیرش میهمانان و مسافران را دارند، آموزش و پرورش باید از پذیرش مسافران غیرفرهنگی خوددداری کند و تنها با اعلام میراث فرهنگی، مراکز اسکان آموزش و پرورش قادر به پذیرش مسافر خواهند بود.

قادری تصریح کرد: باید شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فعال در هتل‌داری در سطح استان فراهم کنیم تا آنها هم رغبت بیشتری برای کار در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز