خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کشف جسد ناشناس یک زن در حاشیه روستای "دو تویه"

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۲۲

مسئول آتش‌نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک از کشف جسد یک زن ناشناس در حاشیه روستای «دوتویه» خبر داد.

وحید فروغی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بلافاصله پس از به صدا درآمدن زنگ هشدار ایستگاه آتش‌نشانی کهریزک و نیروهای کلانتری 170 کهریزک مبنی بر کشف جسد یک زن ناشناس در محدوده روستای «دوتویه» نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

فروغی افزود: نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شماره 2 پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یک جسد زن ناشناس در حاشیه روستای «دوتویه» در کنار رودخانه رها شده است.
 
وی عنوان کرد: نیروهای امداد و نجات ابتدا جسد را از داخل آب خارج کرده و آن را تحویل نیروهای کلانتری 170 دادند تا برای تشخیص هویت به واحد مربوطه انتقال داده شود.
 
مسئول آتش نشانی کهریزک  در ادامه افزود: در طول سال تعداد قابل توجهی جسد در کنار رودخانه‌ها و مناطق حاشیه‌ای شهر کشف و شناسایی می‌شود که تعداد قابل توجهی از این اجساد در مناطق دیگر استان به داخل رودخانه رها می‌شوند و آب رودخانه آنها را به این منطقه می‌آورد و یا اینکه پس از تشخیص هویت مشخص می‌شود که این افراد ساکن شهرها و مناطق مختلف شهر تهران هستند که این موارد بسیار به قتل مشکوک هستند.
 
روستاهای «دوتویه سفلی» و «دوتویه علی» از توابع بخش کهریزک شهرستان ری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز