خبرگزاری کار ایران

دادستان‌عمومی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

بیکاری عامل 80 درصد جرایم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۵۱

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با اظهارتاسف از نرخ بیکاری نگران‌کننده در این استان، اظهارداشت: متاسفانه ریشه ۸۰ درصد جرایم مواد مخدر که در این استان اتفاق می افتد مربوط به معضل بیکاری است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"مهرداد کرمی"در کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاران کهگیلویه و  بویراحمد گفت: علاوه بر جرام مواد مخدر،  ۷۰ درصد سرقت ها و ۵۰ درصد دعواها نیز به خاطر بیکاری است. 

وی افزود: کمیته‌ای فرعی از کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان تشکیل تا موانع کارگاه‌ها بررسی و مشکلات رفع شوند.

در ادامه این نشست، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای عاری از فساد، فقر وبیکاری داشته باشیم باید به توسعه ورونق اقتصادی جامعه کمک کنیم.

"حجت السلام غلامرضا مزارعی " افزود: دستگاههای متولی و بانک های عامل با مدارا با سرمایه گذاران برخورد کنند تا آنان باخیال راحت به گردش سرمایه خود در استان بپردازند.

وی اظهار داشت: کمیته ای فرعی در زمینه ی حمایت از سرمایه گذاران برای رفع موانع ومشکلات آنها تشکیل تا گره از مشکلات سرمایه گذاران هرچه سریع تر باز شود.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه در حوزه قانون‌گذاری هیچگونه خلاء قانونی در زمینه حمایت از سرمایه گذاری وجود ندارد، تصریح کرد: اگر شما می‌خواهید کهگیلویه وبویراحمد بدون فساد، فقر، دزدی و بیکاری داشته باشید باید زمینه حمایت از سرمایه گذاری را فراهم و از سنگ اندازی جلوی پای آنها خودداری کنید. 

مزارعی با بیان اینکه تحریم و مشکلات زیادی که در زمینه جنگ اقتصادی وجود دارد اظهار داشت: ما نباید بگذاریم سرمایه‌گذار با شکست مواجهه شود، پس باید حمایت و هم نظارت و مدیریت صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنعت، معدن و تجارت یاسوج نیز در این نشست گفت: سرمایه‌های زیادی در استان جذب شده ولی همچنان هم مشکلات بیکاری زیاد است.

" جبار کیانی" افزود: بیش از ۱۲ گلخانه در فرودگاه باشرایط سخت مواجه است که می طلبد مسئولان مربوطه به حل این مشکل بپردازند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این نشست برحمایت از سرمایه گذاران و همکاری با دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز