خبرگزاری کار ایران

در زاهدان رخ داد؛

ربوده شدن کارمند دولتی توسط آدم‌ربایان/درخواست میلیونی برای آزادی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۵۳

با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، فردی که به دلیل اختلافات مالی برادرش یک ماه در اسارت آدم‌ربایان بود آزاد شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: کارگاهان پلیس آگاهی استان در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس110 از ناپدید شدن کارمند یکی از ادارات دولتی زاهدان پس از اخذ مرخصی روزانه با خبر شدند. 
 
رحیمی افزود: یک روز پس از ناپدید شدن این فرد، شخصی با تماس با خانواده فرد ربوده شده در خواست مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی وی می‌کند که با دریافت این گزارش اقدامات تخصصی پلیس وارد مرحله جدیدی شد. 
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با پایش‌های تخصصی و فنی رد پای آدم ربایان را در کشور افغانستان شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند. 
 
وی گفت: با توجه به برداشت‌های روزانه از عابر بانک فرد ربوده شده توسط فرد ناشناس در نقاط مختلف شهر زاهدان، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هویت این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه روز گذشته در زاهدان دستگیر شد. 
 
سردار رحیمی در ادامه بیان داشت: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس اگاهی به انجام آدم ربایی با همکاری یکی از اتباع کشور افغانستان به دلیل اختلافات مالی با برادر فرد ربوده شده اعتراف کرد. 
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در ادامه رسیدگی به پرونده با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده در زاهدان وی را آزاد کرده و آدم ربای دیگری را که تبعه کشور افغانستان بود دستگیر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز