خبرگزاری کار ایران

با تلاش نیروهای پلیس انجام شد؛

دستگیری عاملان تیراندازی پارک باهنر اراک در شهریار

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۹۸

دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری عاملان تیراندازی سه روز قبل در پارک جنگلی شهید باهنر این شهر توسط پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دادگستری استان مرکزی، عباس قاسمی اظهار داشت: از ساعات اولیه تیراندازی در پارک جنگلی شهید باهنر اراک در بامداد روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مخفیگاه عاملان این جنایت که دو نفر بودند شناسایی شد و عملیات دستگیری این متهمان کلید خورد که پس از تعقیب و گریز پلیس استان، سرانجام با همکاری نیروی انتظامی شهرستان شهریار دستگیر شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک اضافه کرد: این متهمان امروز (شنبه) به منظور بازجویی، تحقیقات بیشتر و سیر مراحل پرونده قضایی به اراک منتقل شده‌اند.
 
گفتنی است تیراندازی بامداد روز پنجشنبه هفته گذشته در پارک شهید باهنر اراک، چهار مجروح برجای گذاشت که با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد دو نفر از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند.
 
براساس این گزارش در تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی مشخص شد ضاربان دو نفر از اراذل و اوباش بوده‌اند که به علت اختلافات قبلی به گروهی دیگر از اوباش تیراندازی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز