خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال وبختیاری خبرداد:

راهیابی بانوان ووشوکار چهارمحال وبختیاری به مسابقات انتخابی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۴۱

رئیس گروه ورزش بانوان استان چهارمحال و بختیاری گفت: سه بانوی ووشوکار چهارمحال و بختیاری از فردا به مدت دو روز در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در تهران به مصاف حریفان می‌روند.

سوسن تمدن  در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبراظهار داشت: نیلوفر مختارپور، ورزشکار نونهال استان که اواخر پارسال با کسب دو نشان طلا در مسابقات قهرمانی کشور توانست به اردوی تیم ملی راه یابد روز یکشنبه در مسابقات درون اردویی و انتخابی تیم ملی با دیگر دعوت‌شدگان به رقابت می‌پردازد.

تمدن با اشاره به حضور نازنین بازدار دیگر بانوی ووشوکار استان در رقابت‌های بخش تالوی نوجوانان انتخابی تیم ملی افزود: این بانوی ورزشکار دارنده یک نشان نقره و یک نشان برنز در مسابقات قهرمانی کشور است.

وی تصریح کرد: در بخش ساندای جوانان هم زهرا شکوهی دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی کشور برای انتخابی تیم ملی و راهیابی به مسابقات آسیایی با حریفان خود دیدار می‌کند.

رئیس گروه ورزش بانوان استان یادآور شد: بانوان ووشوکار استان در صورت راهیابی به دور بعدی اردوهای تیم ملی می‌توانند در رقابت‌های آسیایی که اوایل مهر امسال در کره جنوبی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز