خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد:

کشف بیش از 123 کیلو تریاک در اراک

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۰۲

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۶ توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف 123 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در 3 عملیات پلیس استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: در یکی از این عملیات‌ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی جامع یک توزیع‌کننده مواد مخدر ‌که در چندین استان کشور فعالیت می‌کرد را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دادند و زمانی که این فرد قصد داشت با یک دستگاه کامیون مقادیری مواد مخدر را از استانی مرزی بارگیری و از محورهای مواصلاتی استان عبور دهد،  دستگیر شد. 
 
عزیزی افزود: در بازرسی از این خودروی توقیف شده 42 کیلوگرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
 
وی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خمین انجام شد 4 توزیع‌کننده مواد مخدر زمانی که قصد خرید و فروش مواد مخدر را داشتند دستگیر شدند.
 
سردار عزیزی بیان کرد: در این عملیات هم 33 کیلو و 456 گرم ماده مخدر تریاک کشف و دو دستگاه خودروی دستگیرشدگان نیز توقیف شد.
 
وی با اشاره به دیگر عملیات پلیس استان که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اجرایی شد گفت: در سومین عملیات هم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از جابه‌جایی مقادیری مواد از محورهای مواصلاتی استان به سمت اصفهان مطلع شد و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم در این باره آغاز شد.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران پلیس خودروی فرد قاچاقچی که در حال عبور به سمت اصفهان بود شناسایی و بلافاصله با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خودرو متوقف، فرد قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از آن 48 کیلوگرم تریاک کشف شد.
 
سردار عزیزی با اشاره به دستگیری 6 توزیع‌کننده مواد مخدر در این عملیات‌ها اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز