خبرگزاری کار ایران

با درخشش در رقابت‌های آسیایی هنگ‌کنگ؛

شمشیرباز گیلانی نایب قهرمان آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۱۲

شمشیرباز گیلانی با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی توانست با انجام بازی های دیدنی به مدال نقره آسیا دست یابد.

سعید علیپور اظهار کرد : این شمشیرباز گیلانی در اسلحه سابر ، به مصاف حریفان خود رفت و با کسب چهار پیروزی ، توانست به جدول اصلی راه یابد و در این مرحله ابتدا مقابل حریفی از قراقستان قرار گرفت و موفق شد حریفش را مغلوب کند.

وی افزود: رهبری در ادامه مقابل شمشیرباز قدرتمند کره جنوبی که عنوان قهرمانی تیمی المپیک و مدال برنز انفرادی المپیک را در اختیار داشت، قرار گرفت و با انجام یک بازی زیبا توانست این حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

علیپور ادامه داد: این شمشیرباز برجسته گیلانی در ادامه نیز حریفانی از هنک کنگ و کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه یافت که در این مرحله مغلوب حریفش شد و مدال نقره آسیا را برگردن آویخت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فائزه رفیعی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها بود که این شمشیرباز نیز تا مرحله یک سی و دوم صعود کرد اما در این مرحله با شکست ، از گردونه رقابت ها کنار رفت.

علیپور در ادامه گفت : در رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا ، حدود یکصد ورزشکار از 18 کشور حضور دارند که در هنک کنگ با هم به رقابت می پردازند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان یاداور شد: این دو ششمیرباز گیلانی هفته گذشته نیز در رقابت های جایزه بزرگ روسیه حضور یافته بودند که فائزه رفیعی توانسته بود در جریان این مسابقات به دو پیروزی ارزشمند و 17 امتیاز دست یابد و در رتبه یکصد و شانزدهم شمشیربازان برتر جهان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز