خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

روز قدس، یادگار معمار کبیر انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۲۴

فرماندار لاهیجان گفت: روز قدس یکی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی میباشد که از معمار کبیر انقلاب برای ما به یادگار مانده است.

به گزارش ایلنا از  لاهیجان، احمدی در  جلسه گرامیداشت روز جهانی قدس ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) و آرزوی قبولی طاعات همه روزه داران و محکوم کردن حملات تروریستی به حرم حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، به اهمیت روزجهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس یکی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است که از معمار کبیر انقلاب برای ما به یادگار مانده است.

فرماندار لاهیجان افزود: در گفتمان حضرت امام (ره) و رهبری معظم بزرگداشت روز جهانی قدس  یکی از مبانی و رویکردهای کلان و بسیار مهم تعریف میشود که این امر مهم در خصوص مسئله فلسطین بوده که ماهیتا هم ارزشی، انسانی، اسلامی و هم از اهداف استراتژیک جمهوری اسلامی است.
 
وی در ادامه به فرمایشی از مقام معظم رهبری در مورد روز قدس اشاره داشت: روز جهانی قدس مظهر اراده ملت های مسلمان است و در آن روز شاهد فریاد امت اسلامی در مقابل استبداد و ظلم خواهیم بود.

وی افزود: ازسال 1948 تا به امروز 69 سال است که رژیم اشغالگر، ملت بی گناه فلسطین را به جهت اهداف شوم خود مورد تهاجم قرار داده اما همچنان شاهد ایستادگی این مردم مظلوم هستیم و با توجه به فرموده رئیس جمهور محترم ایستادگی مردم فلسطین از آثار انقلاب اسلامی و نفس های گرم امام(ره) و هدایت های رهبری است.

احمدی گفت: تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر این است که فلسطین مسئله اول جهان مسلمین باشد چرا که در شکل گیری پازل گروهکهای تکفیری، تروریسم و امثالهم رد پای اسرائیل دیده میشود. چندی پیش شاهد یک حرکت تروریستی در پایتخت کشور بودیم که عزیزان نظامی، امنیتی و اطلاعاتی اجازه ندادند تروریستها حتی به کوچکترین هدف خود برسند و با ضعف و ناتوانی تعدادی از هموطنان عزیزمان را در این ماه  مبارک به شهادت رساندند و اگر تفکر ما این باشد که موضوع فلسطین در اولویت قرار دارد لحظه ایی از نقش رژیم صهیونیستی در ایجاد این فتنه ها غافل نخواهیم ماند.

 احمدی، هماهنگی و تعامل بین دستگاهها را در راستای برقراری امنیت، ترافیک و استقرار واحدهای خدمات رسان تا پایان مراسم مهم و ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد؛همچون سالهای گذشته نسبت به برقراری نظم وامنیت و ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان اقدام گردد تا باری دیگر شاهد حماسه ایی بزرگ باشیم.

فرماندار لاهیجان در پایان با اشاره به مشخص شدن ساعت حرکت و مسیرهای راهپیمایی گفت: حرکت راهپیمایی طبق سالهای گذشته راس ساعت ۱۱ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۲ میباشد و مسیر راهپیمایی از میدان سپاه پاسداران به سمت میدان شهدا و در نهایت در کنار مسجد جامع لاهیجان برای استماع سخنرانی و قرائت قطعنامه  گرد هم خواهیم آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز