خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اعلام آمادگی شهرداری شهرکرد برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۸۰

شهردار شهرکرد از مشارکت و تدارک تمهیدات لازم به منظور برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی و مراسم روز قدس خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: روز قدس روز گفتمان انقلاب اسلامی و میراث حضرت امام خمینی (ره) است،  جوهر انقلابی گری در بزرگداشت مناسبت‌های مربوط به انقلاب اسلامی است و همه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

غلامیان دهکردی افزود: با پیش بینی اقداماتی که صورت می‌دهیم یک روز خاص و پرشور را با حضور مردم رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و فضاسازی مسیر راهپیمایی، آماده باش نیروهای خدماتی شهرداری قبل از برگزاری راهپیمایی، سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری، استقرار خودروهای آتش نشانی، نصب بنر و پرچم در سطح شهر، تامین امکانات اطلاع‌رسانی، استقرار جایگاه خبرنگاران، تنظیف و پاک‌سازی مسیر راهپیمایی، اطلاع‌رسانی و همچنین حضور کارکنان از جمله مهمترین اقدامات این شهرداری برای برگزاری راهپیمایی و مراسم روز قدس است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت و انسجام هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان دنیا شده و سر دادن یک ندای واحد علیه دشمنان اسلام و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز