خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور مطرح کرد:

اجرای7 طرح ساماندهی‌سواحل و شناگاه‌های مازندران /کاهش تلفات انسانی در اولویت برنامه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۹۲

رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور از برنامه‌ریزی برای اجرای 7 طرح به منظور ساماندهی سواحل و شناگاه‌های استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی مولازاده در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریای مازندران ویژه سال ۹۶ اظهار کرد: به‌ عنوان کارشناس و بازرسی که در ۳۱ استان کشور کار بازرسی کرده از تلاش و زحماتی که در ستاد ساماندهی سواحل مازندران انجام‌گرفته تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز با حجم  بالای مسافرانی که به مازندران سفر می‌کنند ساماندهی سواحل تنها بحث جمعیت استان نیست بلکه جمعیت سراسر کشور را در بردارد.

رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور با اعلام اینکه برنامه ساماندهی سواحل و شناگاه‌ها در استان مازندران روبه رشد است، اضافه کرد: وضعیت کلی و هماهنگی بین دستگاه‌ها در این طرح در استان روبه بهبود و مطلوب است و در دستور کار همه ادارات قرار دارد ولی وضعیت جزیی خوب نیست که می‌طلبد با نگاه ملی بهبود یابد.

مولا زاده، با بیان اینکه در بحث ساماندهی سواحل 7 برنامه را در دستور کار داریم، اظهار کرد: کاهش تلفات انسانی یکی از این برنامه‌ها است که اقدامات خوبی برای تحقق آن صورت گرفته و هیات دولت تصویب کرد که هماهنگی پیگیری‌ها برعهده استانداری‌ها باشد که پس‌از این مصوبه، کارها قوت گرفت و وظایف بخش‌های مختلف مشخص شد.

وی، ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و خدماتی مناسب را دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: چه‌بسا افراد کم‌درآمد جامعه برای گذران ایام تعطیلات می‌خواهند با کمترین هزینه اسکان در سفر اقدام کنند بنابراین لازم است در استانی که گردشگر ملی دارد و زیرساخت آن پاسخگوی جمعیت خودش هم نیست به بهبود فضای خدمات رفاهی، بهداشتی و خدماتی توجه جدی شود.

 رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور، اجرای برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات طرح سالم‌سازی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این بند تاکنون بسیج حضور فعالی داشته و می‌طلبد که ارشاد هم به این بخش به طور جدی ورود کند.

وی، بابیان اینکه جلوگیری از ناامنی و سرقت از اولویت‌های طرح ساماندهی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان به فرماندهی سردار میرفیضی تاکنون اقدامات فوق‌العاده‌ای برای موضوع امنیتی در شهرهای ساحلی انجام داده که رویکرد اجتماعی داشته و کار برجسته‌ای بود و باید قوت بگیرد.

 رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور، ضمن ابراز رضایت از دریابانی استان مازندران گفت: ساماندهی بازرسی یکی دیگر از محورهای ساماندهی سواحل است که در اجرای این محور همه دستگاه‌های اجرایی را درگیر کرده‌ایم.

مولا زاده، در پایان سخنان خود ضمن قدردانی دوباره از مجموعه استان در ارائه خدمات به مسافران در طول ایام سال و ساماندهی سواحل، گفت: از فردا جمعیت با شیب ملایم شروع و تا روز یکشنبه به اوج می‌رسد که می‌طلبد همه دستگاه‌های عضو ستاد باقوت به عرصه‌های کاری خود ورود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز