خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی گیلان مطرح کرد:

فعالیت شرکت‌های هرمی و شبیه به آن طبق قانون جرم است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۴۸

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی و شبیه به آن در ایران ممنوع بوده و جرم تلقی می‌شود، تصریح کرد: برای فاعلان آن، مجازات های کیفری سنگینی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی با بیان اینکه دادن وعده های واهی، دروغین و عوام فریبانه از شیوه های کلاهبرداری شرکت های هرمی است، تصریح کرد: جابجایی پول از اعضای رده پایین به اعضای رده بالا، مهم ترین هدف شرکت های هرمی است.

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به اینکه استفاده از کتب، جزوات آموزشی، رایانه و لپ تاپ حاوی مطالب آموزشی جهت تبلیغ شهروندان برای پیوستن به شرکت‌های هرمی ممنوع است، خاطرنشان کرد:‌ شرکت‌های هرمی هیچگونه قرادادی برای پذیرش نمایندگی در شرکت های خارجی ندارند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه ثبت یک شرکت علت بر قانونی بودن و هرنوع فعالیت در آن نیست، افزود:‌ اعضای شرکت های هرمی هیچگونه مجوزی برای فعالیت خود ندارند و شرکت آنان در هیچ دستگاه دولتی به ثبت نرسیده است.

سرهنک فلاح کریمی خارج کردن ارز از کشور را هدف مهم شرکت های هرمی ذکر کرد و از شهروندان خواست از هرگونه تجارت که سود آن منوط به وارد یا معرفی کردن اعضای جدید به آن شرکت است، خوداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز