خبرگزاری کار ایران

همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان صورت گرفت؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۶۵

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و محمد علی نجفی استاندار گیلان به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند. 

متن این پیام به شرح زیر است:

آخرین روزهای ماه پرفضیلت رمضان فرا رسیده  و یاد و خاطره ی ابتکار هوشمندانه و تدبیر شگرف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام  خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ی این ماه به نام روز قدس را زنده می کند تا پس از 38 سال از این رویداد، کماکان مردم انقلابی و روزه دار در اقصی نقاط جهان ، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به منصه ظهور برساند.

بی تردید روز قدس به عنوان نمادی از مظلومیت،ظلم ستیزی، استقامت و مقاومت در دنیا شناخته شده و در این روز مردم با اعلان برائت و بیزاری از مستکبران عالم، آرمان قدس شریف را پاس داشته و اعمال مذبوحانه، جنایات ددمنشانه و اقدامات تفرقه افکنانه رژیم جعلی، غاصب و نامشروع صهیونیستی را  به عنوان پایگاه استکبار در منطقه فریاد می زنند.

همچنین تظاهرات امسال روز قدس با  شلیک موشک های پرصلابت ایران اسلامی به مقر فرماندهی، مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه همزمان شد که علاوه بر وارد کردن ضربه های گروه های تروریستی توانست قدرت بازدارندگی و صلابت کشورمان را نشان دهد.

بی تردید برای آزادی قدس شریف؛ راهی جز وحدت جهان اسلام، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از درگاه قادرمتعال، از مردم آگاه و ولایتمدارگیلان، دعوت می‌نمائیم با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، وحدت و همدلی امت اسلامی را به نمایش بگذارند و امیدواریم این حضور و حمایت زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از ظلم و ستم رژیم اشغالگر اسرائیل در آینده ای نزدیک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز