خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی مطرح کرد:

یکی از محورهای اصلی توسعه رشت گردشگری است/ باید آمار غریق را به صفر به برسانیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۰۳

فرماندار رشت گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه شهرستان رشت گردشگری است.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در دومین جلسه ستاد تامین سلامت دریا که عصر دیروز در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهید امنیت این دلیر مرد گیلانی حسن عشوری و همچنین قربانیان زلزله رودبار را گرامی می دارم و امیدوارم که گیلان و ایران ما دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و جانسوزی نباشد.

فرماندار شهرستان رشت به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: در دهه پایانی ماه مبارک رمضان هستیم و امیدوارم طاعات و عبادات همه مورد قبول حضرت حق قرار بگیرد و نیز فردا مردم شریف شهرستان رشت و استان به مانند همه هموطنانمان در روز جهانی قدس که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است شرکت می کنند و میزان انزجار خود را از مستکبران نشان می دهند.

وی در مورد جلسه با بیان اینکه استاندار گیلان این سال را سال گردشگری در نظر گرفته گفت: در این زمینه اقدامات بسیار موثری انجام شده است و برای این هدف باید تمام دستگاههای به خصوص دستگاههای مرتبط هماهنگی های لازم را انجام دهند.

شفقی گفت: در راستای توسعه گردشگری که یکی از جاذبه های آن دریا است و نقطه هدف شهرستان رشت در جذب گردشگری است و در این زمینه کارهای زیبایی در سواحل انجام شده است و سیاست ما بر این است که سواحل منحصر بفردی را از لحاظ گردشگر پذیری برای مسافران آماده کنیم و شهرستان رشت این پتاسیل را دارد.

وی گفت: با تلاش همه شما ان شالله امسال شاهد هیج غریقی در شهرستان رشت و استان نباشیم و برای همه مسافران خاطره خوبی را در شهرمان و استان گیلان رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بیشترین سواحل شهرستان رشت در دست دهیاران است گفت: بیشترین زحمات را هم در این راستا دهیاران عزیز متحمل می شودند و از همه آنها خواستارم تا پیگیری و بازگشایی و ارایه خدمات مطلوب در مناطق طرح سالم سازی دریا به گردشگران ، جدیت و اهتمام مراقبین در محل های خطر آفرین و مدیریت پسماند  توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: از دیگر مباحث مورد تاکید نصب علایم خطر و هشدار دهنده ، تنظیم سیستم صوتی مناسب و نظارت بر نرخ وردی ها است که البته برای کنترل قیمت اجناس در سواحل دریا ماموران تعزیرات در این سواحل مستقر هستند.

شفقی در پایان گفت: امیدوارم با یک هم افزایی مناسب بتوانیم آمار غریق را به صفر برسانیم و احساس امنیت و آرامش خاطر را برای مسافران ایجاد کنیم تا برای همه، سال گردشگری خوبی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز