خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

افزایش 11درصدی اعتبارات ‌بهمئی از سهم نفت کهگیلویه وبویر احمد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۴۱

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دنبال تضییع حقوق هیچ یک از شهرستان های استان نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج گردون در نشست شورای برنامه  ریزی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نمایندگان استان در مجلس ، استاندار و معاونین و مدیران کل استانی برگزار شد ، گفت : اگر شخصی احساس می کند حقی از شهرستانی ضایع شده است می تواند با شکایت به دیوان محاسبات خواستار بررسی آن شود .
وی با انتقاد شدید از برخی نامه نگاری های پنهانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد جهت تخصیص اعتبارات یک سوم نفت دو شهرستان بهمئی و گچساران به سایر مناطق استان اظهار داشت : طبق مصوبه دولت و مجلس سهم مناطق نفت خیز استان را نمی توان به سایر شهرستان ها اختصاص داد .
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعتبارات یک سوم نفت صرفا برای مناطق نفت خیز هر استان اختصاص داده می شود تصریح کرد : اختصاص این مبلغ به مناطق نفت خیز سبب کم شدن اعتبارات استانی به این مناطق نمی شود .
تاج گردون با انتقاد شدید از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر برخی اقدامات انجام گرفته در جهت اختصاص سهمیه مناطق نفت‌خیز به سایر مناطق گفت : از استاندار استان انتظار چنین اقداماتی را نداشتم .

وی با اشاره به افزایش اعتبارات استانی کهگیلویه و بویراحمد گفت : تلاش ما در کمیسیون برنامه و بودجه سبب شد که شهرستان بهمئی که تا پنج سال پیش از سهم اعتبارات نفت بی نصیب بود، اکنون 11 درصد این اعتبارات را به خود اختصاص دهد .

نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش خود برای افزایش اعتبار تمام شهرستان های استان افزود: با تلاش های صورت گرفته اعتبار سد تنگ سرخ از 4 میلیارد تومان به 14 میلیارد تومان افزایش یافت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : با تغییراتی که در نحوه محاسبه سهمیه استان ها صورت گرفته است اکنون کهگیلویه و بویراحمد در رتبه 17 اختصاص بودجه در کشور قرار دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز