خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

وزش باد شدید با سرعت 86 کیلومتر در زابل/ کاهش دمای 4 تا 8 درجه‌ای هوا در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۰۲

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان از وزش باد شدید با سرعت 85 کیلومتر در زابل خبرداد و گفت: دمای هوا بین 4 تا 8 درجه تا پایان هفته در این استان کاهش می یابد.

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از گرمای 49 درجه روز گذشته در شمال استان سیستان و بلوچستان از اواخر شب گذشته وزش شدید باد همراه با گرد و غبار این استان را فرا گرفت.

ملاشاهی افزود: سرعت وزش باد در نقاط شمال استان امروز به 86 کیلومتر در ساعت رسید و گرد و غبار باعث کاهش دید افقی در این مناطق شده است.

وی عنوان کرد: کاهش سرعت وزش باد عصر امروز اتفاق خواهد افتاد ولی وزش باد شدید در شمال این استان همچنان وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اواسط هفته شدت وزش باد در این استان بیشتر خواهد شد و نواحی مرکزی و جنوبی استان را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد.

 به گفته وی تا پایان هفته کاهش دما بین 4 تا 8 درجه‌ای در تمامی نقاط استان رخ خواهد داد.

 ملاشاهی تصریح کرد: در پایان هفته بدلیل وزش شدید باد در محور زابل-بم گرد و خاک باعث کاهش دید و اختلال در رانندگی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز