خبرگزاری کار ایران

حسینی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد:

آمران و حامیان اهانت به رئیس‌جمهور به رأی مردم تمکین کنند/ مردم از رأی خود پاسداری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۳۵

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان گفت: مخالفان بی‌منطق باید بدانند که مردم ایران با تمام توان از رای ۲۹ اردیبهشت خود پاسداری خواهند کرد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، احمد حسینی با انتشار بیانیه به هتک حرمت رئیس‌جمهور در روز قدس واکنش‌نشان داد.

متن بیانیه رئیس ستاد روحانی در گیلان به شرح زیر است:

عده معدودی که دیروز در جریان راهپیمایی روز قدس به رئیس‌جمهور منتخب و محبوب ایران اهانت کردند خود و آمران به آنها، در این سودای خام هستند که با این رفتارهای خشن، افراطی و غیر اخلاقی روحانی را مرعوب کرده، از عهدی که با ملت بزرگ و وفادار و خردمند ایران بسته منصرف کنند.

حال آنکه آنها باید روحانی را بیش از هر کس دیگر شناخته باشند که او مردیست مصمم و استوار، او که از مردم ایران خواست راه نیمه رفته را برنگردند، اینک با این کج رفتاری ها و خام اندیشی های تعداد کمی از اردوگاه شکست خوردگان، خود هرگز از نیمه راه باز نخواهد گشت.

مخالفان بی منطق باید بدانند که مردم ایران با تمام توان از رای ۲۹ اردیبهشت خود پاسداری خواهند کرد و به این دسته های اعزامی خودسر اجازه نخواهند داد تا با توسل به رفتار های نابخردانه و غیر قانونی رئیس جمهور را هر روز با یک بحران روبرو کنند.

گرچه متاسفانه چنین به نظر می آید که این جماعت ستیزه جو و خشونت طلب همچنان بر آنند که طعم شیرین پیروزی انتخابات اردیبهشت را که به تعبیر مقام معظم رهبری برنده اصلی آن خود ملت بود، به کام ایرانیان تلخ کنند، اما روحانی به یاری خداوند بزرگ و همت سترگ آزاد مردان و آزاد زنان و جوانان خردمند و پرشور ایران، و با تدبیر و تلاش گسترده خود و تیم انشاءلله کارآمدش در دولت، راه پیروزی نهایی ملت را هموار خواهد کرد و در سال ۱۴۰۰ ایرانی با اقتصادی شکوفا همراه با کاهش بیکاری، افزایش رفاه وآسایش و آرامش عمومی و گسترش دوستی با تمام ملل و کشورهای دنیا برای مردمان این سرزمین ،و ثبات و پایداری برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهد آورد.

در پایان آرزو می کنیم این افراد و آمران و حامیان آنان به جای شبیه سازی های پوچ و ناروا ،به رای مردم تمکین کرده، و با درک درست از خواسته ها و مطالبات ملت راهی به دل آنان باز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز