خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن جنوب شرق خبر داد:

کتابچه سرمایه‌گذاری راه‌آهن جنوب‌شرق تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۸۴

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: با هدف معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش ریلی، کتابچه سرمایه گذاری راه آهن جنوب شرق تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل راه آهن جنوب شرق صبح امروز در نخستین میز سرمایه گذاری ریلی که با همکاری ادارات مرتبط با امر تولید در راه آهن جنوب شرق تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران در بخش ریلی لازم است پکیج اطلاعات و ظرفیت های ریلی تهیه شود.

ارجونی افزود: راه‌آهن جنوب شرق در مسیر توسعه قرار دارد از این رو می‌طلبد از ظرفیت‌های مختلف کتابچه ای به نام کتابچه‌ سرمایه‌گذاری تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای ۱۶ گانه سرمایه گذاری در استان تدوین شده است، تصریح کرد: شناخت پتانسیل‌های تولیدی اقتصادی و جمعیتی که در مسیر ریلی استان قرار دارد باید با همکاری نهادهای مختلف صورت گیرد تا سرمایه گذاران بتوانند از طریق آن به راحتی به فعالیت‌های اقتصادی در منطقه بپردازند.

وی بیان کرد: میزان تردد قطارهای زاهدان و پاکستان ۷۶ درصد رشد پیدا کرده است که نشان دهنده ظرفیت‌های فراوان این خط ریلی برای سرمایه گذاری و تجارت است.

وی با اشاره به اینکه خطوط ریلی جنوب‌شرق با تخفیف ۳۷/۳ دهم درصد اقدام به جابه‌جایی بار می‌کند، تصریح کرد: نرخ پائین جابه جایی سبب شده تا رغبت و استقبال تجار برای استفاده از این خطوط افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز