خبرگزاری کار ایران

به دنبال حوادث روز قدس صورت گرفت؛

بیانیه شورای اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی در دفاع از روحانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۴۸۰

به دنبال حوادث روز قدس و اهانت عده‌ای افراد خودسر به رئیس‌جمهور، شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان‌رضوی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است :

به نام خداوند مهرآفرین

کشور عزیز ما ایران در شرایط حساس کنونی، نیازمند گسترش انسجام اجتماعی و وفاق ملی است. جریان های وابسته، خودسر و زیاده خواهی که در روز جهانی قدس به رئیس جمهور منتخب ملت ایران بی حرمتی کردند، آگاه باشند با تلخ کردن کام شیرین مردم که در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 خوش درخشیدند و با رأی قاطع 24 میلیونی به آقای دکتر حسن روحانی، پیروزی تعیین کننده و امیدبخشی را رقم زدند، راه به جایی نخواهند برد!

پر واضح است تفرقه افکنی و ایجاد فاصله بین نظام و اکثریت مردم نجیب ایران، کار عاقلانه و دوراندیشانه ای نیست و تنها راه برون رفت از شرایط پیش آمده، حمایت صادقانه و عملی از دولت دوم "تدبیر و امید" در راستای رفع موانع رشد و توسعه،حل و فصل مسائل اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی، بازشدن فضای فرهنگی و اجتماعی در عرصه داخلی و دفاع از منافع و امنیت ملی در عرصه بین‌المللی می باشد. هرگونه تقابل و انحراف از خواسته ها و مطالبات برحق و قانونی مردم بزرگوار ایران اسلامی، در وجدان عمومی و داوری آیندگان، نه تنها خدمت محسوب نشده، بلکه ظلم و خیانت آشکار به آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران، ارزیابی خواهد شد.

به امید گام نهادن در مسیر بازگشایی، اصلاح امور و افزایش اعتماد و همبستگی اجتماعی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز