خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چندین طرح بزرگ اقتصادی وگردشگری

معاون اول رئیس جمهور فردا به گیلان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۷۷۹

به گفته استاندار گیلان معاون اول رئیس جمهوری فردا (چهارشنبه 7تیرماه ) به منظور افتتاح از چندین طرح بزرگ اقتصادی ،عمرانی و گردشگری و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی به گیلان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمدعلی نجفی امروز با بیان این مطلب  در  نشست هماهنگی سفر معاون اول رئیس جمهوری به گیلان افزود: در این سفر 2 روزه، 9 پروژه گردشگری، صنعتی، عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در چند شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای 929 نفر با اجرای این طرح‌ها افزود: تقریباً تمامی این هزینه ها توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

 بر پایه این خبر  جمعی از معاونان رئیس جمهوری، وزیران، رئیسان سازمان ها و مدیران عامل بانک های کشور نیز معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می‌کنند.

در این سفر معاون اول رئیس جمهوری از راه آهن رشت - قزوین  نیز بازدید خواهد کرد. این پروژه   جزو پروژه های مهم استان و کشور است که مورد تاکید رئیس جمهوری نیز هست. در این پروژه مشکلاتی وجود دارد  که قرار است با سفرمعاون رئیس جمهور  این مشکلات بررسی و  با سرعت  حل شود.

نجفی همچنین بررسی ادامه ساخت پروژه راه آهن قزوین - رشت به بندرکاسپین، بندر انزلی و آستارا را از جمله برنامه های درنظرگرفته شده در بازدید معاون اول رئیس جمهوری ذکر و این بازدید را موجب شتاب بخشی در مراحل پایانی اجرای این پروژه دانست.

گفته می شود بازدید از باقیمانده پروژه آزادراه قزوین - رشت از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهوری به است  که با حضور جهانگیری، رفع تنگناهای اجرای هشت کیلومتر باقی مانده این آزادراه، میسر شود.

سایت بندری و بندر کاسپین نیز از جمله پروژه هایی است که مورد بازدید معاون اول رئیس جمهوری و همراهان او قرار می گیرد.

نجفی با بیان اینکه در این نشست برنامه های آینده دولت در استان بررسی و تصمیم گیری می شود، خاطرنشان کرد: هدف این است تا زمینه ای فراهم شود که در شرایط انتقال دولت یازدهم به دولت دوازدهم، کندی در نظام اجرایی و مدیریتی استان و بخش های مختلف اقتصادی و پروژه های عمرانی ایجاد نشود.

وی با یادآوری بهره برداری از 25 هزار میلیارد ریال پروژه در استان در سفر فروردین ماه امسال رئیس جمهوری به گیلان گفت: این در حالیست که در دهه فجر سال گذشته، 34 هزار و 400 میلیارد ریال پروژه به بهره برداری رسید و در هفته دولت پیش رو نیز پروژه های بسیاری آماده افتتاح است./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز