خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال گیلان خبرداد:

برگزاری دیدارهای خانگی تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۳۹۸

رئیس هیات فوتبال گیلان از برگزاری بازی‌های تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرزالماسخاله پس از نشست با مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، مسئولان فنی و مهندسی و پیمانکاران،گفت: با پیگیری‌های مجدانه اداره‌کل ورزش و دستور محمدعلی نجفی استاندارگیلان، معاون‌عمرانی استانداری دستور داد تا ورزشگاه سردارجنگل رشت که نسبت به عضدی نواقص کمتر ، اعتبارات کمتر و زمان کمتری برای استانداردسازی نیاز دارد، رفع نقص و آماده میزبانی تیم سپیدرود برای دیدارهای لیگ برتر شود .

رئیس هیات فوتبال گیلان افزود: کار اجرایی استاندارسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از شنبه 10 تیر آغاز می شود.

وی با اشاره به ایرادات اساسی ورزشگاه شهیدعضدی رشت که امکان آماده‌شدن آن تا چند ماه آینده حتی با تامین اعتبارات هم وجود نداشت، گفت: ساخت سکوی جدید تماشاگران و نصب دکل‌های پروژکتور نور با ارتفاع بیشتر 2 مشکل اساسی ورزشگاه عضدی رشت است که اجرای آن زمان بیشتری می برد و پس از آماده کردن ورزشگاه سردار جنگل کار استانداردسازی آن را نیز آغاز خواهیم کرد.

فرامرز الماسخاله افزود: تمام هدف مسئولان استان این است که هرچه سریع‌تر یکی از ورزشگاه‌های رشت استانداردهای فدراسیون را دریافت کند و میزبانی از گیلان خارج نشود.

وی گفت : برای بهسازی و آماده کردن ورزشگاه تختی بندرانزلی هم در انتظار مجوز معاونت عمرانی استانداری هستیم تا هر دوتیم ملوان و سپیدرود بدون دغدغه از حریفان خود میزبانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز