خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری:

7 هیات ورزشی چهارمحال و بختیاری درصدر برترین‌های کشور قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۰۷

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: 7 هیات ورزشی استان چهارمحال و بختیاری در صدر برترین‌های کشور قرار گرفتند.

عبدالرحمن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: هیات‌های‌ورزشی روستایی عشایری،‌ رزم آوران،‌ژیمناستیک،‌ موتورسواری و اتومبیلرانی،‌ اسکی،‌ کوهنوردی، صعودهای ورزشی و فوتبال در جمع هیات‌های برتر در حوزه‌های مختلف قرار گرفتند.

قاسمی با بیان اینکه توجه به برگزاری متعدد مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی در سال 95 و 96 متمرکز بر نیروی جوان شده است، افزود: امید داریم در آینده نه چندان دور شاهد رشد خیره کننده فعالیت‌ها و اقدامات توسعه محور و گسترش رشته‌های ورزشی در سراسر استان باشیم که بالطبع در رشد تعداد ورزشکاران پایه و قهرمانان حرفه‌ای استان موثر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری در جمع باشگاه استان‌های المپیکی کشور حضوری فعال داشته و بنا بر این داریم علاوه بر حضور در میادین بزرگ بین‌المللی،‌ چهارمحال و بختیاری را با برگزاری مسابقات بین‌المللی در رشته‌ای مختلف به عنوان قطب رشته‌های ورزشی تبدیل کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز