خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه :

16هکتار منابع جنگلی بابوس تحویل شهرداری بانه شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۴۹

فرماندار بانه در جریان بازدید از اراضی ملی بابوس افزود: به منظور حفاظت از اراضی ملی، عدم تخریب و حفظ جنگل های بابوس 16 هکتار از اراضی ملی جهت ایجاد تفرجگاه تحویل شهرداری بانه داده شد.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی در جریان بازدید از اراضی ملی بابوس افزود: به منظور حفاظت از اراضی ملی، عدم تخریب و حفظ جنگل های بابوس 16 هکتار از اراضی ملی جهت ایجاد تفرجگاه تحویل شهرداری بانه داده‌شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای حفاظت از اراضى مذکور شهرداری این محوطه را فنس کشی کرد که با مقاومت افراد سود جو، مالباخته و زمین خواران مواجه شد چون بخشی از اراضی ملی بابوس با پوشش جنگلی به صورت قولنامه های کذایی توسط افراد سود جو و فرصت طلب به افراد نا آشنا به قانون فروخته شده بود و این اراضی با هماهنگی دادستان محترم مانع از تصرف عرصه جنگلی مذکور گردید.

فرماندار بانه در ادامه تاکید کرد: افراد مالباخته برای دریافت طلب خود باید طبق قانون از افراد سود جو شکایت کنند و دستگاه های مسئول در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد و طلب مالباخته گان را  از سود جویان باز پس خواهد گرفت.

وی از شهروندان درخواست کرد: در راستای حفظ اراضی ملی و جنگل ها که از سرمایه های خدادادی است در خواست می شود با مشاهده هر گونه تخلف و تعرض به منابع ملی و جنگل ها مراتب را  به دستگاه های  مسئول اعلام کنند تا  با متخلفین برخورد  شود.

فرماندار بانه ادامه داد: شهروندان فریب افراد زمین خوار و فرصت طلب را نخورند و در هنگام خرید زمین اطلاعات کافی درباره شرایط زمین را مورد نظر داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز