خبرگزاری کار ایران

منتخب شورای پنجم یاسوج به ایلنا خبرداد:

تیم فوتبال شهرداری یاسوج دوباره تشکیل می‌شود/500 تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه تیمداری

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۰۳

منتخب شورای پنجم یاسوج از تشکیل دوباره تیم فوتبال شهرداری این شهر در آینده نزدیک خبرداد و تاکید کرد که خطاهای گذشته در زمینه تیمداری شهرداری این شهر تکرار نخواهد شد.

" مسعود خوبانی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: شهرداری یاسوج سال‌ها پیش تیم فوتبالی را تاسیس که با وجود تمامی موفقیت هایی که داشت اما در حوزه مالی مشکلات و بدهی‌های فراوانی را برای شهرداری این شهر برجای گذاشت.

وی با تشریح مشکلات ایجاد شده در زمان تیمداری شهرداری یاسوج در سال‌های گذشته، اظهارداشت: خواست اغلب مردم بویژه جوانان شهر یاسوج تیمداری دوباره شهرداری یاسوج است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: شورای اسلامی جدید شهر یاسوج بدون شک تیم فوتبال شهرداری این شهر را دوباره تشکیل و شهرداری تیمداری خواهد کرد اما بطور حتم تغییرات عمده ای در زمینه نحوه تیمداری خواهیم داشت.

خوبانی از پیش‌بینی‌های لازم منتخبین پنجم شورای اسلامی یاسوج برای بازگشت دوباره شادی به شهروندان یاسوج و مردم کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس دوباره تیم شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد: اعتباری که برای تشکیل دوباره این تیم باید پیش‌بینی و محقق شود بین 500 میلیون تومان تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی گفت: خطاهای متعددی در زمینه تیمداری سابق شهرداری یاسوج انجام گرفته و اولین اقدام منتخبین پنجم برای جلوگیری از آن خطاها، تشکیل کمیته ویژه برای این تیم در شورای اسلامی آینده است.

منتخب شورای پنجم یاسوج از حضور ثابت 2 عضو شورای اسلامی این شهر در زمان تیمداری شهرداری یاسوج خبرداد و یادآور شد: 2 تن از اعضای شورای آینده یاسوج بطور مستقیم بر عملکرد این تیم نظارت داشته و بطور مستمر گزارش های کار را به سایر اعضاء انتقال خواهند داد.

خوبانی افزود: به نظر می رسد یکی از دلایل عمده مشکلات ایجاد شده در تیم سابق فوتبال شهرداری یاسوج نبود نظارت‌های کافی در حوزه های مختلف بوده که شورای پنجم اسلامی این شهر بدون شک نظارت‌های ویژه‌ای را در نظر خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه از سازماندهی بودن برنامه های شورای پنجم اسلامی یاسوج برای تیمداری شهرداری این شهر هم سخن گفت و تصریح کرد: به مردم قول داده ایم که شادی را به شهرمان بازگردانیم و به نظر ما تشکیل دوباره تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌تواند یکی از عوامل بازگشت شادی به شهر باشد.

خوبانی گفت: اعتبارات موردنیاز برای تیمداری مستمر شهرداری یاسوج بطور نسبی مشخص شده و با آغاز فعالیت شورای اسلامی پنجم ، آنها را اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: هنوز درباره کادر فنی‌تیم آینده شهرداری یاسوج تصمیم‌گیری نشده و در آینده نزدیک این موضوع بررسی و به نتیجه لازم خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز