خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در بدو ورود به گیلان:

برنامه ششم توسعه تمرکز جدی بر توسعه استان‌ها دارد/ گیلان دارای ظرفیت‌های بالای صنعتی و کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۹۷

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه کشور، تمرکز جدی بر توسعه استان‌ها شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی لاریجانی در بدو ورود به گیلان در جمع خبرنگاران مستقر در فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان این مطلب افزود: توفیق بسیار بزرگی است که امروز در خدمت مردم عزیز استان گیلان باشیم؛ البته در این سفر یک روزه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس توجه به توسعه استان ها در برنامه ششم توسعه ، 30 درصد بودجه عمرانی کشور به استانداران تفویض شده است تا بر اساس مصوبات شورای اداری استان آن را توزیع و مصرف کنند تا مشکلات ملموس مردم را حل کنند.

لاریجانی تصریح کرد: قطعاً با توجه به ظرفیت‌های بالای حوزه کشاورزی و صنعتی  گیلان و اینکه دو وجهه توسعه را با هم دارد ، گیلان باید بیش از دیگر نقاط مورد توجه قرار گیرد؛ بنابر این در شرایط کنونی یکی از مهمترین مسائل بالا بردن ظرفیت اقتصادی استان از نظر کشاورزی و فرآوری محصولات است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجلس در حال بررسی طرحی است که بر اساس آن بودجه‌ای برای بهینه‌کردن گردش اقتصادی روستاها از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز