خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرماندار زاهدان خبرداد:

افزایش سهمیه گاز مایع شهرستان در 6 ماهه دوم سال

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۹۹

معاون عمرانی فرماندار زاهدان در جلسه کمیته سوخت اظهار کرد: با توجه به سرمای فصل پاییز و زمستان، امسال سهمیه گاز شرکت پرسی ایران گاز و الیاس گاز براساس نیاز شهرستان در 6 ماهه دوم سال افزایش می‌یابد.

به گزارش ندای زاهدان عبدالرحمن شهنوازی صبح امروز در جلسه کمیته سوخت اظهار داشت: با توجه به دستورات اکید استاندار مبنی بر گازکشی هرچه سریع‌تر ادارات و اماکن عمومی که در مسیر توسعه شبکه گازرسانی قرار دارند، لازم است این ارگان‌ها دراسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند و شرکت نفت مرکزی نیز مکاتبه ای با دستگاه مربوطه داشته باشد. 

وی بیان کرد: سهمیه سوخت مدارس عشایری و روستایی و آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 نصرت آباد و مدارس بخش مرکزی مربوط به میرجاوه از 15 شهریور توسط شرکت نفت ناحیه مرکزی زاهدان تحویل و گزارش مربوطه باید به فرمانداری اعلام شود.

معاون فرماندار زاهدان تاکید کرد: سهمیه سوخت مدارس عشایری و روستایی از فروشندگی ها توسط شرکت تعاونی روستایی با اولویت و اهمیت موضوع در اسرع وقت تحویل شود و آموزش و پرورش عشایری سیار نیز سهمیه سوخت معلمان ساکن در منطقه روستایی و عشایری را جز فضای آموزشی در نظر گرفته و لیست مدارس و مدارک هویتی را به شرکت نفت ناحیه مرکزی ارائه دهند.

شهنوازی بیان کرد: با توجه به سهمیه سوخت آموزش و پرورش بر اساس مساحت فضای آموزشی و ساعات فعالیت مدارس توسط شرکت نفت می شود، لذا جهت بازدید و افزایش سهمیه سوخت مکاتبه‌ای با شرکت نفت به عمل آورند و شرکت نفت نیز نهایت همکاری و مساعدت را برای برقراری افزایش سهمیه سوخت مدارس انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز