خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

احداث بزرگراه چهارخطه در مسیر اهواز - چذابه

کد خبر : ۵۰۸۶۳۹

استاندار خوزستان پس از بازدید از روند احداث جاده مسیر اهواز به مرز چذابه به‌ عنوان مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی در محل پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از جاده سوسنگرد به بستان ـ چذابه بازدید و برنامه داریم که این مسیر را از اهواز به چذابه چهار خطه و بزرگراه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی افزود: این پروژه از سال گذشته شروع‌ شده و یک قطعه آن کمربندی سوسنگرد توسط دو پیمانکار در حال انجام است و قول دادند که تا پایان اربعین به اتمام برسد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مسیر سوسنگرد تا روستای بردیه نیز در حال انجام و مشکل خاصی وجود ندارد. از روستای بردیه تا بستان ۱۱ کیلومتر مسافت دارد که در مرحله تعیین پیمانکار است.

شریعتی در ارتباط با جاده‌ای که معروف به جاده نفت هست و پارکینگ نیز در آن مسیر قرار دارد، گفت: این قسمت از سال گذشته در مسیر اربعین به‌عنوان گلوگاه اصلی و محلی برای ترافیک بود که برنامه‌ریزی‌شده تا سه کیلومتر آن را ۶ خطه کنند ولی تا قبل از اربعین ابتدا آن را چهار خطه و در نهایت دو خط دیگر را برای آینده در نظر داریم.

وی ابراز امیدواری کرد: جاده عبدالخان به چذابه نیز که یکی از مسیرهای ورودی به مرز است را نیز بازسازی و بهسازی کردند که پنج کیلومتر از آن نیاز به کار دارد که انشا الله آن هم انجام می‌شود.

در پایان، استاندار خوزستان در رابطه با پروژه آزادراه اهواز - ایذه - لردگان اصفهان نیز گفت: این پروژه درحال حاضر در مرحله جذب سرمایه گذار است و امید است این پروژه نیز که مصوب دولت می باشد کارهای اجرایی آن آغاز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز