خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

بالغ بر ۳ هزارتن شیشه جام صادراتی از بندرانزلی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۶۷۴

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مقدار ۳۰۷۷ تن شیشه جام صادراتی به ارزش بیش از بیست و یک میلیارد ریال از بندر انزلی به مقصد کشور اکراین بارگیری و صادر شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حسین چراغی بیان کرد: در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مقدار ۳۰۷۷ تن شیشه جام صادراتی به ارزش بیش از بیست ویک میلیارد ریال از بندر انزلی به مقصد کشور اکراین بارگیری و صادر شد.

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان عملیاتی بنادر استان برای انجام صادرات کالاهای غیر نفتی کشور افزود: تکیه بر توان داخلی و استفاده از تمام ظرفیت های اقتصادی و صنعتی در جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری همواره سرلوحه سازمان بنادر ودریانوردی استان گیلان قرار دارد.

 وی افزود : بندرانزلی به عنوان یکی از قدیمی ترین و مجهز ترین بنادر جنوبی دریای خزر نقش کلیدی برای رونق تجارت خارجی کشور ، علی الخصوص صادرات کالاهای غیر نفتی از بنادر شمالی کشور به کشور های حاشیه دریای خزر را بر عهده دارد.

 مدیر کل بنادر گیلان مطرح کرد: بندر انزلی دارای بسترمناسب اقتصادی وهمچنین امکانات تخصصی بندری مورد نیاز تخلیه و بارگیری انواع کالاهای صادراتی و وارداتی  است بر این اساس اولین محموله شیشه صادراتی مربوط به بخش خصوصی کشور از این بندر به مقصد کشور اکراین در سال ۱۳۹۶ ارسال گردید
وی در پایان خاطرنشان کرد :  باید کلیه دستگاه های اجرایی کشور در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار اقدام نمایند و از تمام ظرفیت های موجود کشور برای صادرات غیر نفتی همراه با ایجاد ارزش افزوده بر روی انواع کالاها استفاده نموده و از خام فروشی مواد اولیه کشور پیشگیری نماییم.

بالغ بر ۳ هزارتن شیشه جام صادراتی از بندرانزلی صادر شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز