خبرگزاری کار ایران

488 هزار نفر بختیاری تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۶۱

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت:488 هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا محمدی درجمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: در استان چهارمحال وبختیاری 8 هزار و 400 نفر بیمه مشاغل آزاد، 15 هزار نفر بیمه قالی بافی، 23 هزار نفر بیمه رانندگان، 22 هزار نفر بیمه ساختمانی و 6 هزار و 800 نفر بیمه اختیاری هستند.

محمدی با اشاره به پرداخت 240 میلیارد ریالی بیمه دوران بیکاری به مشمولان افزود: این میزان پرداختی بیمه بیکاری در مقایسه با سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: 86 هزار مستمری بگیر و افراد تحت تبعیت آنها نیز در استان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی 140 کارگاه تولیدی، صنعتی و معدنی و بخشودگی 479 کارگاه و واحدهای دولتی و خصوصی جرایم بیمه‌ای شان بخشیده می شود.

 وی بیان کرد: استان چهارمحال وبختیاری رتبه اول  نفوذ ضریب خدمات الکترونیک را در سطح کشور کسب کرده است.
 
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح پرونده الکترونیک از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری است که می‌تواند در ارائه خدمات هرچه بهتر به بیمه شدگان موثر واقع شود.

درادامه مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 507 مرکز درمانی در استان وجود دارد که در سال گذشته بیش از 2.5 میلیون خدمات سرپایی به مراجعه کنندگان ارائه داده است.

محمود جاوید، حذف دفترچه‌های کاغذی در تمام مراکز تحت مالکیت تامین اجتماعی استان را از مهمترین خدمات این سازمان برشمرد و تصریح کرد: ارائه خدمات زایمان در آب، خرید تجهیزات و امکانات پزشکی، بهره‌برداری از بخش جراحی VIP بیمارستان امام علی(ع)، توسعه اورژانس بیمارستان امام علی(ع) و ارتقا خدمات نوبت دهی تلفنی در تمام مراکز تحت پوشش از مهمترین خدماتی است که به تازگی به جمعیت تحت پوشش ارائه شده است.

وی افزود:  توسعه پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد واقع در خیابان 15 خرداد  با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال اجرا است.

جاوید  با اشاره به کمبود پزشک متخصص خاطرنشان کرد: با توافق نامه‌ای که با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد انجام گرفته به زودی این مشکل تا حد زیادی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز