خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

یک کشته و پنج زخمی بر اثر نزاع خونین رانندگان در جهرم/ دستگیری 5 نفر از عاملان درگیری

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۵۰۴

فرماندار ویژه جهرم از کشته‌شدن یک نفر و زخمی شدن پنج نفر در نزاع خونین رانندگان در جهرم خبر داد و گفت: عاملان این نزاع در همان ساعات اولیه توسط پلیس دستگیر شدند.

علیرضا صحراییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی‌تماس با نیروی انتظامی شهرستان جهرم مبنی بر وقوع یک نزاع دسته جمعی در محور این شهرستان ماموران نیروی انتظامی به سرعت وارد عمل شدند .

صحراییان افزود: دلیل درگیری بین رانندگان و سرنشینان کامیون، تریلی‌کشنده در بندر عباس بر سر نوبت‌دهی برای بارگیری بوده که باعث درگیری بین آنها می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول مسیر بندرعباس – شیراز این نزاع همچنان ادامه پیدا می‌کند که چند کیلومتر مانده به شهرستان جهرم نزاع خونین بین آنها پیش می‌آید.

فرماندار ویژه جهرم بیان کرد: 6 نفر از این رانندگان زخمی می‌شوند که به بیمارستان جهرم انتقال می یابند و یکی از راننده ها بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد. 

صحرائیان در ادامه افزود: با تلاش به موقع پلیس در همان ساعات اولیه 5 نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از آنها کشف و ضبط شد.

معاون استانداری فارس گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند و شورای تامین شهرستان جهرم و کمیته امنیتی شهرستان جهرم به شدت پیگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز