خبرگزاری کار ایران

صندوق کار آفرینی امید استان مرکزی ۱۱۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۷۵

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۱۱۶ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال تسهیلات در سال جاری توسط این استان به متقاضیان پرداخت شد.

احسان مهدوی روز سه شنبه در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: این منابع مالی در قالب تسهیلات ازدواج، اشتغال، پرداخت‌های ضروری و سپرده گذاری به متقاضیان استان مرکزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۵۲ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال از سهم کل تسهیلات پرداخت شده در قالب تسهیلات سپرده گذاری و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان استان مرکزی پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد فرصت‌های کسب و کار و توسعه مناطق روستایی و ۳۴ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در نواحی شهری این استان پرداخت شده است.

مهدوی گفت: ۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات ضروری نامه‌های مردمی به ریاست جمهوری به استان مرکزیو یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال تسهیلات ضروری در قالب تفاهم نامه با سایر دستگاه‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه این صندوق با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی، ۴۹۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی در سال جاری در قالب هفت فقره تسهیلات به هنرجویان و هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شده است.

۴۳۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات در سال گذشته به سه هزار و ۵۵۹ متقاضی در استان مرکزی پرداخت شده است.

از میزان کل تسهیلات پرداخت شده ۴۷۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در زمینه خود اشتغالی، ۹۵ فقره تسهیلات به مبلغ پنج میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در زمینه مشاغل خانگی و ۱۱۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات کارفرمایی پرداخت شده است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز