خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک کشاورزی کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۳۸

مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان از آغاز طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج از اول مرداد ماه سال جاری تا ۳۱ شهریور ماه درشعب بانک کشاورزی کردستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، اسعد فهیمی با بیان این مطلب افزود: تا کنون تعداد ۱۶۱۰ نفر در سامانه ی ازدواج، بانک کشاورزی را برای دریافت تسهیلات ازدواج انتخاب کرده اند ومبلغ اعتبار ابلاغی ۱۴۸میلیارد ریال میباشد که مبلغ مذکور تعداد ۱۴۸۰ نفر از افراد ثبت نام شده را در بر می گیرد.

وی اظهار داشت: در صورت جذب اعتبار مذکور در مهرماه اعتبار جدید تامین وابلاغ خواهد شد. 

فهیمی بیان داشت: مبلغ پرداختی به هر یک از زوجین تسهیلات قرض الحسنه ی ازدواج مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴درصدوباز پرداخت ۶۰ ماهه میباشد که متقاضیان برای دریافت این تسهیلات با ارائه ی مدارک شناسنامه ای وکارت ملی ومعرفی یک نفر ضامن معتبر به بانک  مراجعه کرده وتسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج بانک مرکزی به منظور کاهش تعداد افراد ثبت نام شده درسیستم بانکی انجام می‌گیرد وبانک کشاورزی یکی از ۱۰ بانک منتخب طرح مذکور می باشد ومقرر شده است تا پایان شهریو ماه این بانک ۶۴ هزار فقره تسهیلات ازدواج را به جوانان میهن اسلامی پرداخت کند .

 قبل از اجرای طرح فوق بانک کشاورزی استان کردستان در طول سه ماهه اول سال ۹۶ نیز مبلغ ۱۲۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است .ضمناً بر اساس بند( و) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور همه بدهکاران بخش کشاورزی دارای بدهی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال نیز در صورت بازپرادخت اصل بدهی خود مشمول بخشودگی سود و وجه التزام خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز