خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

توسعه ‌زنجان با سرمایه گذاری خارجی و داخلی میسر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۲۹۰

استاندار زنجان، مسیر توسعه و رشد و افزایش تولید در زنجان را با سرمایه گذاران خارجی و داخلی میسر دانست وگفت: حضور شرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در استان زنجان مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسداله درویش امیری استاندار زنجان،امروز پنج شنبه (5مرداد) در جلسه شورای اداری استان با حضور رضا  صالحی امیری، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به امتیازات استان در حوزه های فرهنگی اظهارداشت:استان زنجان یکی از استانهای شاد کشور است که  دارای 4مرکز علمی و دانشگاهی فعال با 65هزار دانشجو و بیش از 3هزار هیئت علمی در سطح کشور است.

درویش امیری ، سرانه مطالعه استان را بالاتر از میانگین کشور بعد از تهران دانست وگفت: زنجان شهر خیریه هاست.

 استاندار زنجان با بیان اینکه 60 خیریه موثر دراستان وجود دارد ، گفت مهرانه و انجمن های خیریه استان زنجان آوازه جهانی دارند.

مقام عالی دولت دراستان،با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر سازمانهای مردم نهاد صدر در صد افزایش یافته است،  تصریح کرد: روح مشارکت و مدنیت در استان زنجان بالاست.

درویش امیری استان زنجان در صیانت از امنیت ملی و صیانت از حقوق شهروندی و ملی داری اهمیت عنوان کرد و گفت: استان زنجان بزودی پرچم عدم معتاد متجاهر در شهرستانهای استان را بر افراشته می کند.

استاندار زنجان همچنین استان زنجان را در مسیر توسعه و رشد و افزایش تولید با سرمایه گذاران خارجی و داخلی عنوان کرد و گفت: حضورذ شرکتهای خارجی برای سرمایه گذاری در استان زنجان مزلوب بوده است.

استاندار زنجان در این راستا اضافه کرد: حضورشرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در استان زنجان مطلوب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز