خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه‌ای فارس مطرح کرد:

میزان خاموشی‌ها باید به کمتر از 100 دقیقه برسد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۵۴۴

مدیر عامل برق منطقه‌ای فارس با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای کاهش خاموشی‌ها در استان گفت: با توجه به رشد همه شاخص‌های تولید و مصرف برق در سال جاری، میزان خاموشی‌ها باید به کمتر از صد دقیقه برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، عبدالعزیز کریمی با حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان فارس از خدمت‌رسانی این اداره به ۶ میلیون نفر در دو استان فارس و بوشهر خبر داد.

وی افزود: اداره کل برق منطقه‌ای فارس بیش از دو میلیون و 361هزار مشترک دارد که این مشترکان طی سال گذشته 19هزار و 767میلیون کیلووات ساعت برق خریداری کرده‌اند.

کریمی با اعلام افزایش ۸/۶ درصدی رشد مصرف برق، درخصوص میزان حجم مصرفی نیز گفت:در سال 95 شاهد مصرف 13 میلیارد و 775 میلیون کیلو ولت ساعت برق بوده‌ایم و پیک بار مصرف نیز سه هزار و 63 مگاولت در استان فارس و شهر شیراز بوده است.

وی سرانه تولید برق در استان فارس را چهار هزار و 163 کیلوولت اعلام کرد و افزود: مصرف سرانه نیز دو هزار و 839 کیلو وات ساعت بوده است که 31 درصد آن مربوط به مصرف خانگی، 32 درصد کشاورزی و 19 درصد حجم کلی نیز مربوط به بخش صنعت بوده است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای فارس رشد حجم مصرفی برق استان فارس را در ساعات پیک مصرف پنج‌درصد خواند و عنوان کرد: در ساعات پیک مصرف، 55 هزار 264 مگاوات برق در استان مصرف شده است.

وی همچنین به کاهش میزان تلفات برق اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۱،  146 مورد حادثه ثبت شده بود که با فعالیت‌های صورت گرفته میزان این حوادث به شدت کاهش یافته است، به گونه‌ای که این رقم در سال ۹۵ به 33 مورد تقلیل یافته است؛ ‌البته 8 درصد این تلفات مربوط به شهر شیراز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز