خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خبرداد:

دستگیری قاتل فراری در شهرستان قدس

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۴۳

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شاهپور فلاحی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به جرح بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ این شهرستان به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
 
فلاحی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند پس از درگیری ضارب از محل متواری شده و فرد مجروح به مرکز درمانی منتقل که به علت شدت خونریزی پس از ساعاتی فوت کرد.
 
وی عنوان کرد: به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستورکار عوامل این یگان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی با بررسی‌های فنی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم در منطقه سرخه حصار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و در کمتر از چهار ساعت پس از درگیری، متهم در حالی که قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان تصریح داشت: قاتل پس از انتقال به کلانتری با استفاده از شگرد و شیوه‌های پلیسی در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده، متهم به مقر پلیس آگاهی شهرستان منتقل و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز