خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد:

عناصر فرهنگی پرچمداران حوزه فرهنگ و هنر هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۸۴

معاون‌حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در فضای اطلاعات باید پیام خود را به گوش جهانیان برسانیم از افزایش دو برابری بودجه قرآنی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته(8 مرداد) در سومین جشن شایستگان فرهنگ و هنر زنجان اظهار کرد: بایستی همواره تلاش کنیم تا اعتدال را در شادی ها و حدود الهی رعایت کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی ادامه داد: از این‌رو نباید دچار چالش و درگیری های خودی شویم.

این مقام مسئول به سرعت انتقال اطلاعات در فضای مجازی در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: همین مسئله موجب شده است تا بهانه ای برای رساندن پیام خود به گوش جهانیان نداشته باشیم.

حسینی با بیان اینکه فضای مجازی در خانه های تک تک ما وجود دارد، گفت: این فضا ظرفیت خوبی برای انتقال پیام به تمام نقاط دنیا ایجاد کرده است.

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تلاش شود تا در چنین فضایی افراد جامعه به فرهنگ ایرانی عادت کنند تا در صورت مقابل شدن با فرهنگ های دیگر قدرت مقاومت در برابر آن را داشته باشند.

این مقام مسئول برگزاری جشن شایستگان را اقدامی مناسب در خور توجه خواند و گفت: عناصر فرهنگی پرچمداران حوزه فرهنگ و هنر هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه هر فردی در اثرگذاری در حوزه فرهنگ سهمی دارد، تصریح کرد: شیوه‌های رفتاری، قصص، آیات، اشعار و ادبیات جزئی از فرهنگ ما هستند.

به گفته وی،  شاعرانی چون حافظ و سعدی و مولوی در گذشته اثرگذاری خود در حوزه شعر را داشتند و اکنون رسالت ماست تا در این حوزه اثرگذار باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از ٢٠ نفر از اهالی فرهنگ و هنر که سالیان سال در این استان فعالیت داشته و پیشکسوت حوزه‌های قرآن و عترت، ادبیات، فرهنگ و هنر و حوزه ایثار و شهادت محسوب می‌شوند، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز