خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

فرودگاه سقز نقش‌مهمی در توسعه‌منطقه خواهد داشت/ حوزه زاگرس منشا تولید ثروت برای کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۱۲۱

وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه سقز را دارای نقشی مهم در توسعه استان و منطقه ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی در بازدید از فرودگاه سقز با بیان این مطلب گفت: با اتمام عملیات اجرایی، این فرودگاه می‌تواند به بیش از یک میلیون نفر ارائه خدمات کند.

وی ادامه داد: از طریق این فرودگاه بار و مسافر جابه جا و مردم می‌توانند به آسانی به حمل و نقل هوایی دسترسی داشته باشند.

آخوندی با اشاره به اینکه بعد از این سفر بلافاصله عملیات پیمانکاری نظیر تحویل باند و ترمینال ها آغاز می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود مشکلات اداری و تملک زمین بصورت قانونی و درست انجام شود تا در آینده مردم از مواهب این نقطه مهم توسعه ای بهره ببرند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود به دو بیمارستان شهرستان‌های سقز و بانه نیز اشاره کرد و افزود: کار بیمارستان بانه به اتمام رسیده و جهت تجهیز به وزارت بهداشت تحویل شده است و بیمارستان سقز نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی در ادامه سخنان خود از تبدیل شدن استان کردستان به کارگاه برگ راهسازی ابراز خوشحالی کرد و گفت: از سنندج تا سقز کارگاه های زیادی فعال هستند و در این سفر عملیات اجرایی مسیر سنندج به سمت کامیاران و سقز به بوکان در کریدور شماره ۱۰ آغاز شد.

آخوندی با بیان اینکه حوزه زاگرس منشا تولید ثروت برای کشور است گفت: این حوزه دارای موقعیتی استراتژیک و دارای کمترین فاصله با دریای مدیترانه است.

وی اضافه کرد: این کریدور مهم از مرز بازرگان آغاز و به بندر امام خمینی می رسد که خوشبختانه همه قطعات آن بجز ۳۷ کیلومتر تماما به پیمانکاران واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز