خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۳ روز تلاش بی‌وقفه صورت گرفت؛

کشف دومین جسد مفقودی گردشگران چال کندی / اظهار امیدواری آتش نشانی دزفول برای یافتن جسد تنها قربانی تا فردا

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۱۵۶

با تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی، جسد دومین گردشگر منطقه چال کندی دزفول پیدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دقایقی پیش پس از سیزده روز تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش نشانی جسد دومین مفقودی گردشگران چال‌کندی دزفول به نام "محمد رضا پیرمحمدی" از آب بیرون کشیده شد.

تلاش برای یافتن تنها مفقودی این حادثه توسط نیروهای آتش نشانی شهرستان دزفول همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل آتش نشانی شهرستان دزفول درباره جزییات این خبر گفت: اکیپ‌های غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول که از ساعت ۴:۵۰ دقیقه صبح امروز به منطقه چال کندی اعزام شده بودند پس از پایین آمدن دبی آب رودخانه توانستند جنازه یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی را در عمق ۶ متری آب واقع در حد فاصل سنگ شماره ۱ و ۲ کشف و از رودخانه بیرون بیاورند.

عبدالحسین معظم‌فر تصریح کرد :جنازه در ساعت ۷:۳۰ دقیقه کشف شد ولی به‌علت متورم شدن و گیر کردن در بین دو صخره بیرون آوردن آن بیش از یک ساعت به طول انجامید.

وی افزود: پس از یک ساعت تلاش، آتش نشانان توانستند جنازه کشف شده را از بین دو صخره رها سازی کرده و بلافاصله؛ ضمن هماهنگی با سازمان باغ بهشت وی را به سردخانه منتقل کنند.

مدیرعامل آتش نشانی دزفول اظهار امیدواری کرد طی امروز و فردا جنازه آخرین مفقودی حادثه چال کندی کشف و تحویل خانواده وی شود. 

 جنازه کشف شده بیش از حد متورم  بوده  و  به احتمال زیاد نام متوفی  محمد رضا پیر محمدی است.

پنجشنبه 29 تیرماه 19 گردشگر از شهرستان اهواز به دزفول سفر کردند که هنگام شنا در منطقه چال کندی این شهرستان دچار حادثه شدند که 13 نفر از آنها در همان ساعت های اولیه با کمک نیروهای امدادی و مردم نجات یافتند .

در این حادثه 2 نفر فوت و 3  مفقود شدند که تاکنون جسد 2 نفر از گردشگران توسط نیروهای آتش‌نشانی از رودخانه دز بیرونه کشیده شده و تالاش برای تنها مفقودی این حادثه همچنان ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز