خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبرداد:

دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۱۸۳

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ 20میلیارد و 830 میلیون ریال کرده بود خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی به هویت ر- گ اقدام به فروش مال غیر، از طریق فروش، اجاره و رهن واحدهای مسکونی کرده است، تحقیقات پلیس جهت بررسی موضوع و دستگیری این کلاهبردار آغاز شد. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش های اطلاعاتی دریافتند متهم پس از هر معامله و تنظیم قرارداد با طرفین و قبل از نقل و انتقال قطعی برابر مفاد قرارداد و مبایعه نامه اقدام به فروش و واگذاری همان ملک به فرد دیگری با در دست داشتن مدارک مالکیت کرده است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم در بازجویی های تخصصی به هشت فقره کلاهبرداری به مبلغ 20 میلیارد و 830 میلیون ریال اعتراف کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و در پایان سخنان خود از شهروندان خواست در هنگام معامله مدارک و اسناد را به صورت عینی بررسی و از اعتماد بی جا به افراد ناشناس و سودجو پرهیز کنند تا دچار مشکلاتی از این قبیل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز