خبرگزاری کار ایران

به دنبال پیدا شدن کودکی در نصف جهان؛

امیدواری به پیداشدن ملیکای 1.5 ساله در اصفهان/ پدر ملیکا راهی اصفهان شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۶۸

با پیدا شدن کودکی با مشخصات ملیکا در اصفهان امیدواری برای پیدا شدن این کودک 1.5 ساله مشهدی قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، 1 مرداد سال جاری در شهر مشهد، ملیکای 1.5 ساله هنگام بازی در کوچه توسط فردی ناشناس ربوده و با خودروی پراید سفید از محل متواری شد.

حادثه زمانی رخ داد که متینه خواهر 5 ساله ملیکا نیز شاهد این اتفاق بود که بلافاصله به منزل برگشته و موضوع را به خانواده خود اطلاع می دهد.

 خانواده ملیکا پس از جستجوی محل و خانه همسایه‌ها، بلافاصله پلیس را در جریان این حادثه قرار  می دهد و جستجوها و پیگیری های لازم از سوی پلیس انجام می شود.

پس از گذشت 10 روز  از جستجو برای پیدا کردن میلیکا روز گذشته طی تماسی از سوی پلیس اصفهان با خانواده ملیکا عنوان می شود که دختر بچه ای با مشخصات ملیکا در اصفهان پیدا شده است.

 علی محمدی پدر ملیکا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت:  گویا کودکی با مشخصات ملیکا در اصفهان پیدا شده و نیاز است تا برای شناسایی بیشتر به اداره پلیس این شهر مراجعه کنیم و از همین رو صبح امروز راهی شهر اصفهان شده‌ایم تا به امید خدا خبر خوشی از ملیکا بدست آوریم و نگرانی و اضطراب چند روزه مان با در آغوش کشیدن دوباره ملیکا پایان یابد.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز