خبرگزاری کار ایران

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان:

نباید از شورای پنجم انتظارات عجیب و غریب داشت/ مدیریت شهر اصفهان نیازمند مشارکت مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۱۷

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار اقدامات عجیب و غریب از شورا نداشته باشیم باید به تدریج و با آرامش کار را به پیش ببریم. شورای پنجم دارای تفکر اصلاح طلبی است ولی آنچه مدنظر ما خواهد بود این است که ما شورای شهر همه مردم اصفهان هستیم

به گزارش ایلنا، شیرین طغیانی در همایش اصلاحات و توسعه شهری اصفهان اظهار کرد: تغییر، مهم ترین پیام 29 اردیبهشت بود. امروز ما در شورای شهر اصفهان با لیوانی مواجه هستیم که یک نیمه خالی و یک نیمه پر دارد پس ما نه باید همه چیز را در نیمه خالی ببینیم و نه باید همه را در نیمه پر لیوان خلاصه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید یک تعامل میان کاستی ها و پتانسیل ها ایجاد کنیم، افزود: شورای شهر اصفهان با عقبه تاریخی و بحث های فرهنگی غنی و شهره عام بودن پیچیدگی های شهری را در یک چنین کلانشهری افزایش می دهد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انتخاب شهردار در اصفهان کمتر از انتخاب شهردار در تهران نیست. منتخبین شورای شهر اصفهان حساسیت ها را روی خود حس می کنند و توقع به حق مردم را نیز می بینند. 

طغیانی با بیان اینکه منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان نیازمند مشارکت مردمی هستند، تصریح کرد: ظرفیت مشارکت در کشور ما یک ظرفیت عظیمی است و امیدوارم که شرایط جامعه به گونه ای پیش برود که بتوانیم از این ظرفیت بزرگ استفاده ببریم.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدالت محوری موضوع اصلی در شورای اسلامی اصفهان خواهد بود. مشکل دیگر شهر اصفهان توسعه نامتوازن است. همچنین توجه به ارتقا فضای کسب و کار شهری و درآمد پایدار شهری از اقدامات ناگزیر ما خواهد بود.

طغیانی با اشاره به اینکه توجه به زنان و جوانان در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: نگاه ما به زنان ترهم آمیز نخواهد بود جامعه زنان ویژگی هایی دارند که بی شک از این ویژگی ها به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از حرکت های نمایشی و ناگهانی بپرهیزیم و بر اساس برنامه ریزی و تدریجی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز