خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

یک انصراف دیگر در میان کاندیداهای شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۰۳

علیرضا قائدیان در بیانیه ای از پذیرش مسئولیت شهرداری شیراز انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در فارس، در بخشی از بیانیه قائدیان آمده است: با عنایت به حضور برخی از افراد توانمند در فهرست برگزیدگان شما، به ویژه جناب مهندس عبدالحمید معافیان و با توجه به شخصیت وارسته ایشان و نیز تجربه های مدیریتی گسترده استانی و ملی، خوشنامی، پاکدستی، صراحت، صداقت و پایداری ایشان بر باورها و سجایای اخلاقی، انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری شیراز اعلام می دارم.

وی در پیام انصراف خود تاکید کرد: شیراز امروز نیازمند درایت و حکمت و مدیریتی در خور مردمان آگاه و دل زنده برای ساختن شهری است که همگان چون هماره تاریخ به آن ببالند و آرامش و زیبایی و رشد و تعالی را در آن تجربه کنند.

قائدیان افزود: امیدوارم انتخاب شهردار جدید که انشاالله با موافقت همه اعضای محترم شورای شهر شیراز رقم خواهد خورد و نیز مساعدت و همکاری مدیران ارشد استان، شیراز روزهای درخشانی را در پیش داشته باشد. بی تردید تمام بضاعت و توان خود را در همکاری با شهردار منتخب شورا به کار خواهم گرفت تا شیراز، خرد جمعی در همدلی و اجماع را، در توسعه متوازن و پایدار خود تجربه کند.

قائدیان در رزومه کاریی خود ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس را داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز