خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت عنوان کرد:

رسانه‌ها نقش اساسی در خلق حماسه انتخابات اخیر داشتند/خبرنگاران پرکارترین و بی ادعاترین قشر جامعه‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۳۰

فرماندار رشت گفت: خبرنگاران پرکارترین و بی‌ادعاترین قشر جامعه اند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، چشم های همیشه بیدار جامعه هستند.

وی با تاکید بر تعامل دستگاه‌ها با اصحاب رسانه افزود: با ایجاد این تعامل مسئولان و نهادها به راحتی از مشکلات مردم آگاهی پیدا خواهند کرد و نقد سازنده اصحاب رسانه سبب پیشرفت در جامعه خواهد شد.

وی افزود: رسانه ها با نشر اطلاعات و نگاه تیز بینشان می توانند بازوی محکمی برای مسئولان باشند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته نقش رسانه ها در مشارکت بالای مردمی بسیار پررنگ و تاثیرگذار بود افزود: با تاثیر رسانه‌ها انتخابات در فضایی سالم و با مشارکت بالا و انتخابی هوشمندانه انجام پذیرفت. 

وی با بیان اینکه روز خبرنگار برای شنیدن صدای اصحاب رسانه است افزود: روز خبرنگار نه روز نشست خبری بلکه روز شنیدن حرف‌های صاحبان قلم است . 

در ادامه این همایش دو تن از مدیران رسانه ها بعنوان نماینده رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان به ایراد سخن و بیان دیدگاه ها و دغدغه های خبرنگاران و اصحاب رسانه پرداختند.

این برنامه  با اجرای موسیقی محلی و اهداء هدایا و لوح تقدیر و ضیافت شام پایان پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز