خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جوانان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۹۳

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جوانان کردستانی همزمان با هفته ازدواج در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جوانان کردستانی همزمان با هفته ازدواج در استان خبر داد، اظهار کرد: این برنامه با همکاری مراکز خدمات روانشناختی سطح استان از 31 مردادماه امسال آغاز و تا 2 شهریور ادامه دارد. 

به گفته وی، خدمات مشاوره براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به جوانان 15 تا 29 سال در مراکز مختلف استان ارائه خواهد شد و متقاضیان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌تواند به مراکز مشاوره‌ای که در این راستا تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به نقش مشاوره‌های قبل از ازدواج در پایداری زندگی مشترک اذعان کرد: اجرای این برنامه‌ها می‌تواند کمک خوبی به توسعه و تقویت فرهنگ اهمیت مشاوره در بین جوانان و در کل جامعه باشد.

به گفته وی، ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و تسهیل امر ازدواج در بین جوانان یکی از اولویت‌های مهم معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان در کردستان است.

وی با بیان اینکه انجام این دست مشاوره‌ها می‌تواند بستر خوبی برای افزایش شناخت جوانان نسبت به مسئولیت‌هایی زندگی مشترک باشد، اذعان کرد: در برخی موارد ترس از آینده و زندگی مشترک با وجود داشتن امکانات مانع از تشکیل زندگی مشترک از سوی جوانان می‌شود که باید با انجام اقدامات فرهنگی و کارهای مشاوره‌ای زمینه را برای ایجاد انگیزه در بین جوانان فراهم سازیم.

وی از هفته ازدواج به عنوان بهترین ظرفیت برای توسعه فرهنگ ازدواج آسان در جامعه است، اذعان کرد: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی به مراکز مشاوره تعیین شده در این راستا نیز اشاره کرد و گفت: مرکز روانشناختی آرام در میدان آزادی ابتدای خیابان کشاورزـ داروخانه شبانه روزی خدیو طبقه 4 با شماره تلفن 08733249195، مرکز روانشناختی روز نو ـ سنندج چهار راه آبیدر روبروی ساختمان پزشکان ژینا با شماره تلفن 08733289844 و مرکز روانشناختی آراد نبش خیابان شهید تعریف حسن آباد ساختمان پزشکان امانیه ط 4 واحد 2 با شماره 08733249776 در مرکز استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه در مابقی شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود، گفت: جوانان مریوانی برای دریافت خدمات مشاوره‌ای در طول هفته ازدواج می‌توانند به مرکز هدمات زوانشتاختی هستیار ساختمان پزشکان ژین طبقه 2 با شماره تلفن 08734529159 مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات روانشناختی میدان امام خیابان صلاح‌الدین شمالی بالاتر از داروخانه مرکزی بانه با شماره تلفن 087342262519 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جوانان بانه‌ای است، گفت: مرکز خدمات روانشناختی شهرک بعثت خ دادگستری میدان شورا طبقه همکف ساختمان شورای شهر در کامیاران و مرکز خدمات روانشناختی راه زنگی ساختمان اریکه گروس طبقه 4 در بیجار در این طرح مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات روانشناختی ماریا امیری ابتدای خیابان آموزش کوچه مسجد جامع در دهگلان و مراکز خدمات روانشناختی هانا خیابان امام روبروی بانک سپه، خدمات روانشناختی هاوراز خیابان امام خیابان صلاح ‌الدین ایوبی کوچه پشتی پاساژ گودرزی دیواندره و مرکز خدمات روانشناختی امانی خیابان شیعتی ساختمان پزشکان سعید طبقه 2 داروخانه در قروه و خدمات مشاوره زانیاری میدان جمهوری کوچه اصناف خدمات مشاوره زانیاری در سقز از مراکز تعیین شده در این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز