خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در استان چهار محال و بختیاری

کد خبر : ۵۲۲۵۲۹

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف یک تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: درسال جاری بیش از یک تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و 14 باند توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است که این امر منجر به رشد 77 درصدی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه کشف مواد مخدر شد.

غلامزاده با اشاره به اینکه قاچاق کالا سبب کاهش زمینه‌های اشتغال ورونق اقتصادی می‌شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

غلامزاده کاهش 30 درصدی تصادفات منجر به فوت برون شهری، کاهش 11 درصدی سرقت به عنف ، کاهش 45 درصدی چاقوکشی و شرارت‌های خیابانی، کاهش 40 درصدی جرایم مصلحانه و کاهش 70 درصدی تجاوز به عنف را از فعالیت‌ها و موفقیت‌های مهم نیروی انتظامی در سال جاری خواند.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد نیروی انتظامی رویکردی تعامل گراست و پاسخگویی به سئوالات مردم و فراهم شدن امنیت جانی و مالی برای مردم یکی از اهداف بزرگ نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه انتظام بخشی در جامعه و ارائه خدمات انتظامی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در 4 حوزه‌های پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با آن، تشخیص هویت، اطلاعات و امنیت و وظیفه عمومی نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز