خبرگزاری کار ایران

در جلسه منتخبین شورای شهر مطرح شد؛

اسکندرپور و معافیان؛ در صدر فهرست منتخبان شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۵۲

جلسه نهایی منتخبان شورای پنجم شهر شیراز، به‌منظور اعلام فهرست پنج‌نفره کاندیداهای مقام شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، در این جلسه پس از ارائه برنامه‌های نهمین و آخرین گزینه کاندیداتوری شهرداری شیراز، اعضای منتخب شورای پنجم شهر شیراز، به رأی گیری برای انتخاب 5 گزینه نهایی از میان 9 گزینه موجود دست زدند و بر اساس این رأی‌گیری حیدر اسکندرپور 11 رأی، عبدالحمید معافیان 10 رأی، محمدرضا حسن‌پور 8 رأی، سید احمد موسوی 7 رأی، نادر طیبی 6 رأی، عنایت رحیمی 6 رأی، غلام رضا نامورچی 5 رأی و سیروس سیلمی‌پور 3 رأی   کسب کردند و عظیم عظیمی موفق به کسب رأی نشد.

در ادامه، مرحله دوم رأی‌گیری به‌علت تعداد آرای مشترک طیبی و رحیمی، صورت گرفت و طیبی با کسب یک رأی بیشتر به عنوان نفر پنجم فهرست نهایی‌ کاندیداهای تصدی شهرداری شیراز انتخاب شد.

در این جلسه ابتدا محمدرضا حسن پور که انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری شیراز پس گرفته بود، به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

برنامه‌های وی در دو سر فصل ارتقای خدمات شهری و بهبود هویت فیزیکی و نیز توسعه فرهنگی و اجتماعی ارائه شد. وی در حوزه خدمات شهری و بهبود هویت فیزیکی به تشریح عناوین فرعی حفظ محیط‌زیست ، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی، بازاریابی اقتصاد شهری، توسعه مدیریتی، به‌سازی حمل و نقل شهری و ارتقای خدمات شهری پرداخت.

حسن پور همچنین توسعه گردشگری، توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی، ترویج معماری فرهنگی، آموزش شهروندی، افزایش مشارکت عمومی و تقویت سرمایه های اجتماعی را به عنوان فصل‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی توضیح داد.

رئیس شورای پنجم شهر شیراز در پایان رأی گیری و پس از اعلام گزینه‌ها، گفت: افراد انتخاب شده باید جزئیات برنامه‌های خود را برای اعضای شورا تشریح کنند و پس از آن گزینه نهایی شهرداری شیراز از میان این پنج نفر انتخاب و معرفی خواهد شد.

سید احمدرضا دستغیب، با اشاره به اینکه شورای پنجم شهر شیراز،  یکم شهریورماه فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند، افزود: روند انتخاب شهردار در روزهای آینده طی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز