خبرگزاری کار ایران

از فردا به مدت سه روز برگزار می شود

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در زنجان

کد خبر : ۵۲۳۴۷۳

سرپرست سایت نمایشگاههای بین المللی کاسپین زنجان، از شروع به کارهشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو حمل و نقل ، ترانزیت و قطعات یدکی در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد فاطمی ، امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان با اشاره به شروع به کارهشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو حمل و نقل ، ترانزیت و قطعات یدکی همزمان با ششمین نمایشگاه موتور سیکلت ، دو چرخه ، اسکیت ، اسکوتر    و ... از 24تا 27مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان ،  اظهار داشت: این نمایشگاه در فضای عمومی 7000متر مربع و متراژ حدودی 4000متر مربع غرفه بندی آماده برای برگزاری نمایشگاه است.

فاطمی، با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکتهای ایران خودرو ، سایپا، مدیران خودرو ، کرمان موتور، رامک خودرو ، بهمن موتور، شرکت تولیدی نیرو محرکه ، متین خودرو و 70 شرکت تولید کننده قطعات یدکی حضور دارند، گفت: این نمایشگاه با شرکت استانهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان شیراز قزوین آذر بایجان غربی و شرقی، کرمان البرز ، اردبیل ، مازندران، زنجان برگزار می شود.

به گفته سرپرست سایت نمایشگاههای بین المللی کاسپین  زنجان، در این نمایشگاه خوردوهای کلاسیک و قدیمی به نمایش گذاشته می شود که دارای جذابیت برای مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز