خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان:

شهدای مدافع حرم، برگ‌زرینی از افتخارات دانشگاه آزاد خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۷۹

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان بیان کرد: شهدای مدافع حرم ، برگ زرینی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست صمیمی فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، کامیار مهدی‌پور معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت شهادت شهید محسن حججی، گفت: شهید محسن حججی به عنوان یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و تنی چند از دیگر شهدای گرانقدر مدافع حرم از نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، برگ زرینی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یادگار امام راحل و عظیم الشان بوده که جا دارد به این مجموعه نمو یافته از متن انقلاب افتخار کنیم و به خود ببالیم که سیستم آموزشی نظام جمهوری اسلامی این چنین در محیط خود فرزندان رشید و عالم و سرفرازی چون این عزیزان و دلاورمردان را پرورش داده است.

وی افزود: به راستی شهید محسن حججی چه غوغایی در آسمان‌ها و زمین به پا کرد که این چنین فضای کشور و جهان‌اسلام را به یاد رشادت‌های حادثه عظیم عاشورا انداخت و شور و شعفی در میان اقشار مردم ایران اسلامی به پا کرد که فرزندی چنین غیور و دلیر در دامان خود پرورانده است.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: جمع فارغ التحصیلان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و چهره های متعدد تربیت شده در این تشکل بیانگر پویایی، نشاط و قوت این مجموعه داشته و باید قدردان بوده علیرغم تلاش‌های فراوان دشمنان اسلام امروز فرزندان انقلابی در جایگاه‌های مختلف خدمت به نظام قرار گرفته و نقش آفرین هستند.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: این رشد و تعالی به برکت حضور در بسیج دانشجویی و محیط دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد و سبب رشد و تعالی دانشجویان شده و بالندگی و تعالی شخصیتی فارغ التحصیلان این دانشگاه را دو چندان کرده است.

وی تاکید کرد: آنچه مهم است سرمایه گذاری بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد اسلامی بر روی تربیت کادر مجرب برای انقلاب اسلامی و برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا تفکر انقلابی در سال‌های بعد با پرچمداری فرزندان غیور این سرزمین گسترش یافته و در سراسر جهان شاهد رشد و گسترش اسلام ناب محمدی و تفکر مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور وشاهد نابودی استکبار و ظلم جهانی باشیم .

در پایان کامیار مهدی‌پور معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و شورای بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا شاهد استمرار حرکت های انقلابی و جهادی در آینده این تشکل انقلابی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز