خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی خوزستان اعلام کرد:

بارش‌های رگباری در شمال خوزستان/ وقوع رعد و برق و تند بادهای لحظه‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۴۵

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از بارش‌های رگباری در شمال خوزستان و وقوع رعد و برق و تند بادهای لحظه‌ای در این مناطق خبرداد.

به گزارش ایلنا، کوروش بهادری با اعلام این خبر اظهار داشت: بررسی مدل‌ها و الگوهای هواشناسی نشان دهنده بالا بودن ضرایب ناپایداری در بخش‌هایی از استان خوزستان بویژه شمالی و ارتفاعات از بعدازظهر امروز تا پایان هفته جاری است که پیامد آن رشد ابر ، بارندگی‌های رگباری منطقه‌ای و موقتی همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.
 
 بهادری افزود: همچنین به علت وزش بادهای نسبتا شدید در مناطق غربی و شمال غربی استان طی اواخر وقت امروز شنبه، شاهد برخاستن گرد و خاک محلی و تاثیر آن بر مناطق غربی و مرکزی استان برای ساعاتی خواهیم بود.
 
وی توصیه کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی، نیروهای امدادی و خدمات رسانی در مناطق یاد شده آمادگی کامل داشته باشند و شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه‌های فصلی و چرا و تعلیق احشام در فضای باز خودداری کنند.
 
در 24 ساعت گذشته آبادان و بستان با 50 درجه سانتیگراد گرمترین و ایذه با حداقل 26 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز